REGULAMIN KONFERENCJI/SZKOLENIA CONGRESSUS
 
§ I
Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników Konferencji/Szkolenia oraz firmy CONGRESSUS
  2. Organizatorem Konferencji/Szkolenia jest firma CONGRESSUS Monika Wachowska z siedzibą w Toruniu, adres:, ul. Nad Strugą 2/9 NIP: 8791953113, REGON: 523603819, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki, zwana w dalszej części Regulaminu Organizatorem.
  3. Konferencja/Szkolenie, odbywa się w terminie, miejscu oraz formie wskazanej przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany właściwości Konferencji/Szkolenia, wskazanych w zdaniu pierwszym, do dnia rozpoczęcia Konferencji/Szkolenia.
  4. Uczestnikami Konferencji/Szkolenia mogą być lekarze specjaliści, lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej, osoby uprawnione do wystawiania recept, studenci wydziału lekarskiego lub osoby prowadzące obrót produktami leczniczymi oraz inne osoby związane zawodowo z tematyką Konferencji/Szkolenia oraz przedstawiciele sponsorów, w dalszej części Regulaminu zwani są Uczestnikami.
  5. W ramach Konferencji/Szkolenia mogą odbywać się sesje naukowo-dydaktyczne, edukacyjne oraz wystawa przedsiębiorstw branż farmaceutycznej i sprzętowej. Dokładny plan Konferencji/Szkolenia dostępny jest na stronie internetowej.
  6. Każdy Uczestnik, biorący udział w Konferencji/Szkoleniu otrzyma certyfikat uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu.
§ II
Rejestracja uczestnictwa w Konferencji/Szkolenia/Szkolenia
  1. W celu wzięcia udziału w Konferencji/Szkoleniu uczestnik ma obowiązek dokonania rejestracji oraz terminowego uiszczenia opłaty w wysokości i na konto wskazane w Serwisie Internetowym Konferencji/Szkolenia.
  2. Warunkami uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu są:
    1. Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego w Serwisie Internetowym Konferencji/Szkolenia bądź osobiście w recepcji konferencyjnej w dniach trwania Konferencji/Szkolenia oraz
    2. Uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora.
  3. Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji/Szkolenia za pośrednictwem Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia upływa w dniu wskazanym przez Organizatora. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w recepcji konferencyjnej w czasie trwania Konferencji/Szkolenia, w miarę dostępności miejsc.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu.
  5. W przypadku, gdy nie zbierze się minimalna grupa Uczestników, na 7 dni przed rozpoczęciem Konferencji/Szkolenia, Organizator zastrzega sobie prawo do odwołanie lub zmiany terminu, o czym poinformuje Uczestników drogą mailową oraz za pośrednictwem strony internetowej
  6. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji/Szkolenia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
§ III
Opłaty
  1. Informacja na temat wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji/Szkoleniu jest zamieszczona na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia.
  2. Opłatę za udział w Konferencji/Szkolenia należy uiścić na konto wskazane przez Organizatora w terminie 7 dni od rejestracji na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia.
  3. Brak uregulowania należności za udział w Konferencji/Szkoleniu, o której mowa w pkt 2 upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
  4. Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny na potwierdzenie dokonanych wpłat.
  5. Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w Konferencji/Szkoleniu.
  6. Koszt przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
§ IV
Płatności
  1. Uczestnik może wybrać następujące formy płatności za udział w Konferencję/Szkoleniu:
    1. Przelew tradycyjny
    2. poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
      1. Płatności BLIK
      2. Karta płatnicza
      3. Przelew elektroniczny
  1. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Uczestnika kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
 
 
§ V
Rezygnacja z udziału w Konferencji/Szkoleniu
  1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji/Szkolenia i  Otrzymać zwrotu opłaty rejestracyjnej:
    1. w przypadku zgłoszenia rezygnacji do 30 dnia kalendarzowego (włącznie), przed wyznaczoną datą Konferencji/Szkolenia , Uczestnik otrzyma zwrot 100 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora, pomniejszonej o 70,00 zł (siedemdziesiąt  00/100) kosztów manipulacyjnych,
    2. w przypadku zgłoszenia rezygnacji między 6 a 29 dniem kalendarzowym przed datą Konferencji/Szkolenia, Uczestnik otrzyma zwrot 50 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora,
    3. w przypadku zgłoszenia rezygnacji na 5 dni kalendarzowych przed datą Konferencji/Szkolenia, Uczestnik nie otrzyma zwrotu,
    4. w przypadku braku uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu i niepoinformowaniu o tym Organizatora zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym paragrafie, Uczestnik jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty opłaty związanej z udziałem w Konferencji/Szkoleniu zgodnie z obowiązującym przy zgłoszeniu cennikiem.
  2. Zgłoszenia rezygnacji albo przeniesienia na inny termin należy dokonać na adres poczty elektronicznej: biuro@congressus.pl. Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
  3. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), nie przysługuje mu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.
§ VI
Reklamacje
  1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji/Szkolenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane drogą mailową na adres e-mail: biuro@congressus.pl  
  2. Reklamacje Organizator rozpatruje w ciągu 14 dni roboczych od momentu  jej otrzymania.
  3. Uczestnik składający reklamację zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą mailową.
§ VII
Postanowienia końcowe
  1. W przypadku, gdy Konferencja/Szkolenie nie odbędzie się z przyczyn zależnych wyłącznie od Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazane przez nich konta bankowe.
  2. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Uczestnik wyraża zgodę na poddanie się nieinwazyjnej kontroli stanu zdrowia, poprzez m.in. ustalenie temperatury ciała Uczestnika przy pomocy termometru bezdotykowego. Kontrola, o której mowa w zdaniu pierwszym może odbyć się w przypadku zaistnienia ryzyka epidemiologicznego, a tym samym sytuacji zagrożenia stanu zdrowia innych Uczestników. Uczestnik zobowiązuje się także do samodzielnego zgłoszenia się do personelu Organizatora, obecnego podczas Konferencji/Szkolenia, w przypadku zaobserwowania u siebie symptomów związanych z rozprzestrzeniającą się chorobą zakaźną.
  3. W przypadku negatywnego wyniku kontroli, o której mowa w § VI pkt 2., Organizator zastrzega sobie prawo do zaoferowania Uczestnikowi zastępczej formy udziału w Konferencji/Szkoleniu, poprzez przekazanie Uczestnikowi materiałów konferencyjnych, w tym zapisów cyfrowych wystąpień zaprezentowanych podczas sesji naukowo-dydaktycznej Konferencji/Szkolenia.
  4. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
  5. Konferencja/Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2022r., poz. 1466 ze zm.).
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji/Szkolenia.
  7. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
  8. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia. Przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez Uczestnika.
  9. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników.
  10. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  11. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.04.2023 r.